Sunday, April 22, 2007

Summer Preview

När jag startade upp beats, breaks & big smiles för ca 3 månader sedan så nämnde jag att en av planerna som jag hade med sidan var en blandskiva. Och nu har planerna tagit ett litet steg framåt. Arbetsnamnet på skivan är Du Ska Inte Tro Det Blir Sommar och planeras vara färdig framåt juni. Den röda tråden är att de medverkande är vänner och bekanta vars musik jag tycker förtjänar att lyftas fram lite extra. Flera har tillfrågats, men de enda som jag har fått svar från så långt är Porter, 22:22, Lionlove, Hickory Thrill och Bullit och alla fem har tackat ja. Har även fixat preliminärt angående omslaget. Som det ser ut nu så blir det Frank Möllersten som kommer stå för det.
Alla medverkande på skivan kommer att ställa upp gratis. Men oroa er inte, Mr Hauer har inga planer på att bli rik på det hela. Skivan kommer att vara gratis, produceras i ett begränsat antal och kommer att ges till personer som jag tror skulle uppskatta vad som erbjuds. Har du som läsare tur så kanske även du kan lyckas lägga vantarna på ett exemplar.
Jag kommer hålla er uppdaterade om utvecklingen här på sidan.

No comments: