Wednesday, August 22, 2007

Organisation Mondiale Pour Education Prescolaire

Jag vet att jag är lat numera, och jag vet även att jag tjatar om att jag är lat. Men det får ni ta om ni läser den här sidan. Mr Hauer kan stundtals vara en riktigt gnällig rackare. Men det kanske är en del av min charm, vad vet jag?
Men men, nog om det nu. Så vad har hänt sen sist? Nja, inte så jättemycket kanske, även om det känns som det om man ser till min känsla av stress senaste veckorna. Har skrivit en hel del grejor för IQ Student, bland annat en krönika från Way Out West som går att läsa här. Sedan har jag även hunnit med att se vad jag tror är årets bästa film så långt, nämligen This is England. Så grymt bra! Det enda jag kan säga är, se den eller förbli korkad! Låter kanske hårt men är sant. Annars så har mycket av tiden ägnats åt att jobba och planera inför nästa veckas semester till Marseille. På måndag bär det av. Ser verkligen fram emot det! Lämna Svea Rike en stund och bara njuta av livet. Det var nog allt för denna gången. Eller förresten, undvik gärna att se Evan Almighty. Rent slöseri med tid.

No comments: