Friday, October 26, 2007

Saker Som Jag Och Min Flickvän Aldrig Har Grälat Om

  • 30 Rock (tv-serie)
    Jo, jag får faktiskt erkänna. Alec Baldwin är faktiskt asrolig!
  • Studio 60 on the Sunset Strip (tv-serie)
    Varför blev det bara en säsong av denna underbara serie??!! Skandal!
  • The Tudors (tv-serie)
    Underbart att få frossa i Henry VIIIs liv. Kan bara inte släppa att huvudrollsinnehavaren Jonathan Rhys Meyers ibland är otäckt lik Andreas Wilson...
  • The Mighty Underdogs - The Prelude EP (EP)
    Gift of Gab, Lateef the Truth Speaker och Headnodic är lika med örongodis
  • Buck 65 - Situation (CD)
    Det är numera ett faktum. Richard Terfry är den främste!
  • Mac Lethal - 11:11 (CD)
    Underbart att se att Pass the Ammo inte var ett undantag
  • Atmosphere - Sad Clown Bad Fall 10 (CD)
    Välkommen tillbaka Slug!
  • Filkoe - Lost Zoo Keys and the Animal Spirits that Haunt Them (CD)
    Bland det absolut bästa på mycket länge. Och givetvis från Kanada.
  • Battles - Mirrored (CD)
    Det är som Per sa, Battles är bland det bästa som har hänt rocken på många år
  • Mil Millington - Things My Girlfriend and I Have Argued About (bok)
    Länge sedan jag läste en bok som jag njöt så mycket av!

  • No comments: