Tuesday, July 01, 2008

Skellefteå Gets No Love

*smyger in och hoppas att ingen märker den sena ankomsten...*

Galet länge sen sist men vad kan man säga? Jag är lat helt enkelt. Kommer inte riktigt ihåg exakt vad som har hänt sen sist så jag dyker väl rakt in i nuet och säger att nu representerar jag Hising Island, 418 baby!!! Har bott där i ca en vecka nu så inte riktigt kommit in i det ordentligt. Men känner jag mig själv så kommer det nog bli mycket häng i Kaverös även i fortsättningen.
Annars är det mest Snowgoons, jobb, L-R-G, internetabstinens och sommar som gäller här. Som ni märker så har jag inte så mycket att skriva idag, men jag ska försöka återkomma med något lite mer vettigt. Tills dess så ser jag fram emot Come Clean Radios 4-timmars sändning på fredag. Kommer kunna bli grymt nice. Kall öl, bra musik och underbara människor. Tills nästa gång. Fridens!

No comments: