Tuesday, November 18, 2008

Return of the Nerd

Jag är ju inte den mest pålitliga bloggaren i världen känner jag då jag inte skriver under långa perioder men sen ändå tror att folk intresserar sig för den så mycket att de håller koll på eventuella uppdateringar. Sen att Åke och Erik följer den gör ju att jag iaf inser att helt oläst är den ju inte. Senaste månaderna har jag mest skrivit på Come Clean Radios hemsida. För er som inte känner till den så är den för ett hiphop-program som sänder 2 timmar i veckan på Göteborgs Studentradio. Ska dock försöka lägga lite mer energi på den här sidan också i fortsättningen, men det har jag iofs lovat förut. Bare with me my friends. Beats, Breaks & Big Smiles har inte lagt ner än.
Så vad har hänt sedan sist? En hel del faktiskt. På musikfronten så har det dykt upp många roliga skivor men jag tänkte prata mer om det i ett kommande inlägg. Sen har det givetvis även blivit ett antal filmer o tv-serier på sistone. Som vanligt med andra ord. Jag tipsade i förra inlägget om Bret Andersons senaste platta och jag tänkte här passa på att tipsa om en tv-serie som kanske inte heller riktigt passar in på min image. Men jag menar, vadå image? Hur mycket image kan en 33-årig personlig assistent ha egentligen? Exakt! Nu svamlar jag bara.
Serien som jag totalt snöade in på i helgen och har sträcktittat på är Dirty Sexy Money. Den är grymt underhållande!

No comments: