Friday, April 25, 2008

Fresh From The Barber Shop

Som jag nämnde i förra inlägget så var Busdriver ruggigt bra. Ville mest bara påminna om det. Ikväll blir det en vända till Världskulturmuseet för att kolla in Skillz och gamle legenden DJ Jazzy Jeff. Kan bli coolt men kan också bli riktigt, riktigt dåligt... Ryktena säger för övrigt att de båda kommer att medverka i Come Clean-studion innan, så har jag tur så får man möta grabbarna. Återkommer med rapport.
Vad har annars hänt sedan sist? Inte så jättemycket. Såg en fantastisk film i helgen dock. Lars and the Real Girl. Har ni inte sett den så kan jag inte rekommendera den nog mycket! Helt underbar!


En annan "stor" händelse sedan sist är att mitt skägg har försvunnit. Ville mest testa hur det skulle kännas, men är ännu inte helt övertygad. Jag får se om jag låter det växa tillbaka igen. Hittade för övrigt nog den sista bilden på mig med skägg på Djungeltrumman.se. Känns alltid märkligt när folk fångar en på bild utan ens vetskap.



Är det för övrigt någon som är sugen på en liten roadtrip till antingen Stockholm, Lund eller Oslo för att i mitten av maj kolla in why? så hör gärna av er! Vore grymt att äntligen få kolla in dom live.

På tal om DJ Jazzy Jeff så avslutar jag med videon och låten som säger sommar på riktigt för mig. Cheesy måhända, men svängigt.

No comments: