Friday, April 04, 2008

Tillbaka Igen, Åter I Mitten, C Var Namnet, Doktorn Är Titeln


Så är man då tillbaka igen efter diverse problem med datorn. Om den har blivit så mycket bättre återstår bara att se... Tack till Björn iaf som har låtat oss låna hans laptop under tiden. Annars hade vi nog inte överlevt.
Så vad har då hänt sedan sist? Det har hänt en del. Har varit hemma i Dalarna några dagar (alltid lika skönt att komma dit), jag har varit och tittat på både Gunnar Källström och Fridens Liljor i Alingsås med min vän David samt avnjutit Buck 65Pustervik med killarna från Come Clean Radio. Båda spelningarna var grymma! Jag har givetvis också jobbat en hel del, lyssnat på en hel del musik (men nästan uteslutande i min mp3-spelare så det har inte blivit så mycket nytt), kommit ifatt på tv-fronten med jPod och The Simpsons samt idag även sett Rambo. Våldsam var ordet!
För er som läst att jag hade skrivit ett par artiklar för Mode Magasinet så ser det nu ut som om den tiden är över. Ägaren är enligt utsago bankrutt... Har även under dessa veckor både hunnit göra mitt första besök till en frisör på många år och hunnit raka av allt igen. Snart ryker nog även skägget faktiskt!
Ja, det var bara lite kort om vad som har hänt. Återkommer snart igen med lite mer strukturerat svammel. Big up till Lelle i Bagdad btw!

No comments: