Saturday, July 04, 2009

@£$%{

Stiltje här på sidan? Jo, jag skyller lite på värmen faktiskt. Ingen normal människa kan väl tänka en enda sammanhängande tanke i det här vädret? Själv mumlar jag mest ord som "vatten", "varmt", "sova", "fläkt", "skugga" och "varmt" om och om igen. Eller så skyller jag bara på det. Det och att jag har haft och har besök just nu så då ägnar man ju av förståeliga skäl inte lika mycket tid vid datorn.
Men visst har det hänt lite sen sist trots allt. Först och främst ska jag om en månad börja på ett nytt jobb. Det ser jag fram emot! Sen ska jag även börja recensera och skriva om film för en kommande webtidning. Återkommer mer om det när det hela kör igång, men det ska bli spännande. Annars är det semester som gäller för mig nu och de närmaste 2 veckorna ska jag hänga i Umeå och i Dalarna. Men jag ska rycka upp mig på skrivfronten. Så fort som luften blir lite mer syresatt igen och termometern visar på mer normala temperaturer.

No comments: