Wednesday, July 08, 2009

HA x 4




























Så har man då äntligen lite efterlängtad semester! Sitter just nu i Umeå och bara varvar ner. Det är det som är så skönt varje gång jag lämnar Göteborg. Att bara kunna andas igen och de 2 ställen där jag känner mig mest avslappnad är Umeå och Säter. Och Säter åker jag till på söndag så jag har inte så mycket att klaga på. Har även precis skrivit klart ett par texter till den kommande webtidningen Pulse Magazine som slår upp dörrarna i veckan. Där kommer jag att recensera film och även bidra med en och annan skivrecension är tanken. Det kommer bli spännande tror jag. Sen har jag ju även läst resultatet av vad ni tyckte angående recensioner här på sidan, och då jag som alltid är er ödmjuka tjänare så kommer det snart börja komma upp några såna här på sidan också. Lägger dock in en brasklapp redan nu och erkänner att min lathet här på sidan säkert kommer sträcka sig någon vecka till. Jag har som sagt semester och då är jag om möjligt latare än vanligt. Men oroa er inte, snart är allt som det ska igen med mängder av musiktips och dylikt.

No comments: