Thursday, January 11, 2007

Beats, Breaks & Big Smiles: The Beginning

I helgen så togs det första lilla steget gällande mitt lilla projekt för året. Ett projekt som får gå under namnet Beats, Breaks & Big Smiles. Med hjälp av Emma (ja, själv kan jag inte rita om så mitt liv hängde på det) så gjorde vi en blandskiva till min vän Porter. En blandskiva är kanske i sig inte så mycket att hänga i den berömda julgranen, men det är som sagt bara början. Tanken, eller i alla fall förhoppningen, är att projektet ska omfatta en hemsida, mixskivor, design och, eventuellt lite längre fram, riktiga skivsläpp. Beats, Breaks & Big Smiles kommer vara min plattform för allt som jag vill uttrycka. Allt kommer ta sin lilla tid, men man måste ju börja någonstans. Och Mr. Hauer är väldigt peppad! Så vi får se vad som kommer dyka upp härnäst.
Stay tuned!



2 comments:

Anonymous said...

kör hårt!
bra med ett projekt.

Anonymous said...

Ahh! Ser fram emot detta projekt. Fint tecknat av Emma.