Friday, January 19, 2007

Secret Skin

Tittar mest in för att säga att det kommer nog vara lite stiltje här på Queen Elizabeth en tid framöver. Jag har för stunden fullt upp med att jobba på den nya hemsidan (dit även min blogg kommer flytta sen), söka jobb, sluta snusa och lyssna på sköna skivor.
Men jag kan ju i gammal god form iaf tipsa om några grejor tills dess att hemsidan är up and running på allvar. Återkommer när den är klar. Kärlek!

  • Busdriver - "RoadKillOvercoat" (kommande cd)
    Regan Farquhar har gjort det igen, dvs gjort en sjukt bra skiva!
  • N.W.A. - "Efil4zaggin" (klassisk cd)
    Kan bara nämna spår som "Appetite for Destruction" och "Real Niggaz Don't Die". Fortfarande ruggigt bra 16 år senare
  • Onico (nikotinfritt snus)
    Min räddning!
  • Triumf Cola & Hallon Pinnar 28 pack (glass)
    Kan man bli beroende av isglass? Tydligen...
  • Listener - "Talk Music" (turné-cd)
    Minnesbilder från spelningen på Café Publik. Magiskt!
  • Sixtoo (artist)
    Har Rob Squire någonsin gjort något dåligt? Tror faktiskt inte det
  • Pringles - Sour Cream And Onion (chips)
    Se Triumfglassen...

  • 1 comment:

    Anonymous said...

    På återseende då brorsan! Får helt enkelt lägga band på mig ett slag innan jag kan fortsätta att stalka dig... ;)

    kramar och kärlek!/e