Sunday, May 27, 2007

Så, Solrosor?


En regnig söndag i slutet av maj. Men regnet stör mig inte. Med Birdapres skiva Get it Done i högtalarna, en kall Dr Pepper vid min sida och magen fylld av mat så är livet ganska nice för tillfället. Nu är det mindre än en vecka kvar till min utsatta deadline för Du Ska Inte Tro Det Blir Sommar och allt rullar sakta men säkert framåt. Nu är så gott som allt material insamlat från de olika artisterna. Ett par väntar jag fortfarande på, men på det stora hela så är det färdigt på den fronten. Nu i veckan tillkom:
  • Witness (USA)
    Grattis John till ditt kontrakt med japanska bolaget Rockwell Product Shop!
  • Hickory Thrill (Sthlm)
    Är riktigt glad att min gamle vän Krister vill vara med på skivan! Hoppas du blir nöjd med resultatet sen.
  • Kapten Röd (Gbg)
    Sveriges trevligaste reggaekille blessar mig. Tack!!
  • Scott Da Ros (Kanada)
    Scott bjuder på ett grymt spår tillsammans med Filkoe 176.
  • bleubird (Kanada)
    Blivande Berlin-bon och tillika Scott Da Ros skivbolagskompis bleubird gör oss inte besvikna.

    Nu är det mest skivomslaget som måste jobbas på samt texter och dylikt. Men det kommer nog att bli bra (hoppas jag...)
  • No comments: