Friday, May 11, 2007

Spiderman & Life

Känns verkligen som om jag aldrig skriver här numera. Vet inte riktigt, men det har nog att göra med att jag faktiskt inte finner lika mycket tid numera. Det trodde ni inte alla ni som var övertygade om att Mr Hauer var den eviga slackern.
Men nu tänkte jag i alla fall skriva ett par rader för att komma igång lite igen. Såg häromdagen Spiderman 3. Hade väl inga direkta förväntningar på den, men blev faktiskt glatt överraskad. Det som gör att dessa filmer funkar för mig är först och främst på grund av Tobey Maguire i huvudrollen. Gillar verkligen honom som skådis och han personifierar ju verkligen Peter Parker på något sätt. Att sen även få se favoriten Topher Grace från That 70's Show i en lite evil roll höjer ju bara betyget på den. Har dock hört att filmbolaget planerar 3 filmer till i serien, och det är ju inget jag jublar åt direkt. Det kommer helt enkelt inte att funka att hålla en godkänd nivå över 6 filmer. Men men, cash rules everything around us...
Klart sedan tidigare är att världens trevligaste reggaefilur Kapten Röd ska ha sin releasefest för sin kommande skiva den 5 juni på Pustervik här i Göteborg. Men nu kommer samma lokal att erbjuda ytterligare en grym artist samma vecka. Ill Bill från insomnade Non Phixion dyker upp! Kan bli hur grymt som helst! Och inte för att tala om ondskefullt.
Tänkte bara avsluta med att fylla på med lite namn som är helt spikade för skivan Du Ska Inte Tro Det Blir Sommar:
  • Dez
    Dez representerar Fingerprint Records med produktion av Nobs!
  • Enigmatical
    Enigmatical från Out of The Blue Crew tillsammans med Nadasdi och Rodan Kairos
  • Viktor Sjöberg
    Göteborgs snyggast klädda med de vackraste atmosfärerna
  • Thee More Shallows
    Senaste tillskottet till anticon hedrar mig med sin närvaro

    Kan bli riktigt nice det här...!

    Vill för övrigt avsluta med att säga att samarbetet mellan mig och 22:22 är numera ett avslutat kapitel. Det hela slutade dock på bästa tänkbara sätt och jag älskar fortfarande mina vänner i gruppen! Lycka till i fortsättningen.
  • No comments: