Tuesday, September 15, 2009

soso is never so-so

Senaste veckan har jag haft lite av en revival gällande kanadensaren soso. Jag föll pladask för honom i början av 2007 och gjorde då även ett inlägg om honom här. Sen har jag följt hans karriär fram till för något år sedan då jag helt enkelt glömde bort honom... Finns inga ursäkter för sådant, men ibland händer det. Men i början av 2009 så dök det upp en instrumental skiva med honom DJ Kutdown med namnet All They Found was Water at the Bottom of the Sea och jag blev påmind om vad det var jag hade fastnat för. Nu ska jag bara se till att beställa hans senaste split 7" som han gjort tillsammans med franska Motionless. soso är fortfarande mäktig. Bjuder här på videon till Hungover for Three Days Straight (Don't Matter) från 2004 års Tenth Street and Clarence.


No comments: