Saturday, October 24, 2009

Going English?

Jag håller som bäst på att planera lite nyheter för beats, breaks & big smiles 2.0. Det kommer dröja ett tag innan de träder i kraft och tills dess får ni helt enkelt vänta. En sak dock som jag undrar över är språket på sidan. Jag har funderingar på att köra sidan helt engelskspråkig. Anledningen till detta är helt enkelt för att få en bättre spridning på det hela. Plus att jag får träna lite mer på min engelska som bara blir sämre och sämre. Är lite nyfiken på vad ni tycker. Har därför lagt upp en liten ruta för att rösta till höger här på sidan. Var inte rädd att säga vad ni tycker om idén. Jag vet inte om era åsikter kommer påverka beslutet i slutändan, men det är alltid bra att veta vad mina få läsare tycker.

This post is about whether or not I should make beats, breaks & big smiles 2.0 an English page or stick to Swedish. By changing the language I would both be able to get more readers but also practice my English. Please let me know by either using the poll to the right or by posting a comment.

5 comments:

Johannes Aggro Torstensson said...

Visst kör engelska!

Anonymous said...

Jag tycker du kan ha en engelsk version som du hade förr. Visst funkar enbart engelska också men jag kan tycka att det är rätt skönt att läsa på svenska då nästan alla andra bloggar och dylikt är på engelska som jag följer.

michael said...

Ja, jag leker oxå lite med tanken att göra 2 sidor av det hela. Nackdelen med det är ju att allt tar dubbelt så lång tid.
Stora fördelen med en engelsk version är ju att möjligheten till bättre spridning finns. Tyvärr så är ni nog inte så många i Sverige som är intresserade av det jag skriver om.
Men som sagt. Vi får se. Diverse planerande pågår runt sidan

Anonymous said...

google translate ;)

michael said...

Google Translate iz da shit! ;)