Monday, July 23, 2007

Nous Voyageons Avec Un Enfant En Bas-âge. Pourrions-Nous Avoir Des Places Sur Le Devant

En liten allmän update. Hade i helgen besök av min äldsta bror med familjen. Ruggigt trevligt! Dessvärre blev besöket nedkortat på grund av sjukdom, men det var underbart att få träffa dem. Det blir allt för sällan numera. Helgen avslutades dock på ett oväntat sätt. Inom loppet av bara någon timme så beslutade jag och Emma att vi ska åka till Marseille i slutet av augusti. Vi blir där i 3 nätter. Kan bli väldigt nice! Om det är någon som har haft vägarna förbi det området någon gång så tar vi med glädje emot tips om vad som är schysst att kolla in.
Fick för övrigt även reda på under helgen att jag fått pressackreditering till festivalen Way Out West som äger rum här i Göteborg mellan den 9-11 augusti. Woven Hand, Kanye West, Erykah Badu, Eagles of Death Metal samt Boredoms kan bli kul att få se.
Vill slutligen passa på att föra vidare ett tips angående en tv-serie som min vän P-H kom med. Flight of the Conchords heter den och är en underbar serie som inte riktigt går att beskriva i ord. Det enda jag kan säga är SE DEN! Ni kommer inte ångra er!

No comments: