Saturday, April 11, 2009

Lite Påskgodis?

Nu i helgen så postade jag ett litet erbjudande till medlemmarna i min egna lilla Facebook-grupp (japp, egot bara sväller...). För er som har följt mitt svammel under en lång tid kanske känner till att jag för ca 2 år sedan gjorde en samlingsskiva vid namn Du Ska Inte Tro Det Blir Sommar; Beats, Breaks & Big Smiles vol. 2 i en begränsad upplaga. Häromdagen när jag satt o gick igenom ett par kassar med skivor så hittade jag faktiskt ett antal ex av den. Först tänkte jag bara låta den erbjudas till de som är med i gruppen men tänkte att det inte är vidare rättvist. Så jag slänger ut erbjudandet här oxå. Intresserad av ett exemplar av skivan? Holla at me så kanske vi kan ordna det.
Ni som inte vet något om skivan och kanske är intresserade av vilka som är med och dylikt kan kolla in den här länken.

Givetvis är alla som vill välkomna att gå med i beats, breaks & big smiles 2.0's Facebook grupp om dom vill. Pröva antingen med den här länken eller sök på namnet på Facebook.

No comments: