Friday, June 19, 2009

Download beats, breaks & big smiles vol 4!

Jag har ju funderat en hel del på vad som skulle bli nästa del när det kommer till samlingskivor. När jag sen fick erbjudandet att gästa Högsbo Biblioteks blogg så fick jag suget att bara sammanställa någonting lite snabbt. Så om ni går in här så kan ni inte bara ladda ner beats, breaks & big smiles vol 4 - the library ep, utan ni kan givetvis också förföras av mina vackra ord...
På tal om att gästa bloggar så finns det planer på att eventuellt gästa den fantastiska bloggen valdemareview längre fram i sommar. Återkommer närmare vid tillfälle. När det gäller gäster här på min egna sida så har det varit ett par avslutande gästspel på gång, men de verkar nu tyvärr ha runnit ut i sanden så Endtroducing... tar nu definitivt en paus på obestämd tid.
Men gå nu in här och ladda ner skivan allihop och säg gärna vad ni tycker om den. I need it!

3 comments:

Anonymous said...

Det var ju lite som jag inte hört innan och jag gillar det.
Allt var bra förutom en och en halv låt.

Vart kommer way back when remixen ifrån?

michael said...

Kul att den gick hem någorlunda. Själv är jag mer o mer tveksam till skivan, haha.

hittade den via XLR8R

Anonymous said...

Jag har börjat förstå din förtjusning för Meanest Man Contest tack vare det bidraget :)