Thursday, June 11, 2009

Funkdoobiest

Jag kommer i alla fall hålla ögon och öron öppna.

4 comments:

Anonymous said...

Det tar emot att säga det men jag tror faktiskt på den här. Trots allt.

michael said...

Jag gör faktiskt det oxå. Tycker det ska bli spännande att höra hur de låter nu o jag tror att det kan vara bra

Anonymous said...

Har precis gått igenom de tre första skivorna. Brothas Doobie har alltid gått varmt i mina lurar iofs.
Tyvärr hittar jag inte The Golden B-Boys, inte ens för streaming. Tidsfråga dock.

Sjukt sugen på en sån här också:

http://www.funkdoobiestmusic.com/MERCHANDISE/Products/Clothes/t_chracoal_thmb.jpg

michael said...

releasen är tydligen framflyttad ett par veckor men jag ska hålla koll överallt efter den och kommer säkert komma med ett utlåtande här.

Ja, en Funkdoobiesttröja skulle inte sitta fel