Friday, February 02, 2007

Pre-Present

Jag vet att jag är väldigt seg just nu när det kommer till att få igång Beats, Breaks & Big Smiles ordentligt, men man ska ju aldrig stressa fram kvalité... Har för tillfället fullt upp med att anpassa mig till det nya jobbet som tar en del på krafterna fysiskt, men som är jättekul. Därför har jag inte kunnat leka med sidan så mycket som jag önskat, men jag har i alla fall några godbitar att locka med för er som orkar vänta tills allt är ordnat och fint igen. När jag går över från en ren blogg till det lite större formatet så kommer det att bjudas på lite höjdare enligt mig själv. Vad sägs om intervjuer med bl.a. Josh Martinez, Yoni Wolf från why? och Brenmar Someday?
Allt exclusive as hell! Det ni! Där har ni något att längta efter. Tills vidare dock får ni hålla till godo med att njuta av livet och av Thee More Shallows.

Kramar

1 comment:

michael said...

testar en sak