Tuesday, May 02, 2006

Sick Fuck!!!


Läste detta för ett par minuter sen och mådde illa

Alla som känner mig vet att jag inte är en våldsam person. Och bara tanken att slå eller göra en annan person illa är mig väldigt främmande. Men... När jag läste artikeln i dagens Aftonbladet om "Ida" så känner jag att i såna lägen så är våld helt klart ett alternativ. Om jag mötte hennes pappa, eller andra människor som utsatt andra för det sjuka som han har, så skulle jag nog inte tveka länge alls innan jag skadade honom och gärna så plågsamt som möjligt! Visst, han är säkerligen psykiskt sjuk men det skulle inte hindra mig. Vidriga monster!!!

1 comment:

Anonymous said...

"skada honom och gärna så plågsamt som möjligt" blir inte du som han då? bara en annan version. förstår din ilska, är lika upprörd själv. med våld? jag vet inte