Saturday, May 02, 2009

ISHA - Bring Me Forever

Min underbara gamle vän Stefan som jag way back gjorde musik tillsammans med, och som de senaste åren har varit en del av duon Bullit har nu sin första soloplatta på gång under namnet ISHA. Jag har verkligen sett fram emot att höra något smakprov från den och nu ligger den uppe på hans Myspace. Jag tycker verkligen att ni ska gå in där och ta er tid att lyssna för det är det värt. Det är grymt bra och jag kommer alltid att vara ett av Stefans största fan! Jag kommer att regelbundet försöka återkomma med uppdateringar gällande skivan ju längre arbetet fortskrider. Men nu får det räcka utan gå som sagt in här och lyssna mina vänner. Ni kommer inte bli besvikna. Dungeon Crew represent.

3 comments:

Stefan said...

Hehe. Mr Pinball warrior!

MAS said...

Vänta nu Mr Bro Kane... Isha?! Är inte det där han som släppte "Support Us" inkl monsterhiten Black SCHIIP?

michael said...

@Masn: jo, det ligger nog nåt i det hela... ;)