Monday, May 25, 2009

Who Got Da Props? # 1

Nu är det dags för ett litet nytt och sporadiskt inslag här på sidan. Jag tänkte ibland lägga in lite mer personliga inlägg. Visst är alla personliga på sitt sätt då allt har att göra med mig och min smak, men de här inläggen kommer att gå klart djupare och beröra människor i mitt liv som är väldigt viktiga på ett eller annat sätt. Människor som jag älskar helt enkelt. Jag kommer inte skriva några långa utdragna texter om dem utan tänker mest bara låta omvärlden (eller i alla fall de få läsare jag har) veta att det här är personer som har format mig som människa och som fortfarande formar och påverkar mig.

Vem blir då den första som jag tänkte låta komma fram här? Jo, den personen som nog är allra viktigast för mig här i livet och som nog alltid har varit det och alltid kommer att vara det. Jag älskar honom av hela mitt hjärta och jag kunde inte önska mig en bättre bror.
Jag säger helt enkelt bara: Tack Åke Öhrnberg för att du finns och för att du är världens bästa bror, pappa, man och vän jag kan tänka mig. Jag älskar dig! Big up!

1 comment:

Anonymous said...

Love you too bro!