Monday, May 04, 2009

Philipdrummond!

Ibland när man beställer saker så blir det givetvis förseningar med leverans och dylikt och sånt är alltid segt. Man vill liksom ha sina grejor senast igår typ! Men sen finns de dom som gör att förseningen inte gör lika mycket. Såna som Philipdrummond. Som jag nämnde tidigare så beställde jag förra veckan Fresh Coast DVD'n med tillhörande soundtrack. Jag fick idag ett mail från honom där han bad om ursäkt för att han inte har hunnit skicka paketet förrän idag. Som ersättning (som han då tydligen tyckte att jag skulle ha) så slänger han med en cd med outgivna remixer på skivan Music For Dope Runs som han gjorde tillsammans med Lush One. Remixer som tydligen nästan ingen alls har fått höra. Och det får jag då alltså pga av att han inte postade grejorna förrän idag. Tänk då på att jag beställde sakerna i fredags!!! Det är service och omtanke det!

2 comments:

Elvira said...

Jävlar vilken service. Sånt älskar jag fan. Är jävligt sugen på Fresh Coast DVDn jag med fan. Du får rapportera!

michael said...

Recension kommer. Jag lovar!