Tuesday, March 03, 2009

Don't Call It A Comeback

Nej, en comeback är det ju inte direkt men däremot en nystart. Jag har bestämt mig för att starta om lite med min blog. Göra den enklare och mer rakt på sak. Som ni ser så är webadressen ny, men oxå själva designen. Jag har under en längre tid funderat på vad jag ska göra med min blog då jag känner att den har lite smått börjat samla damm. För ca en vecka sen så hoppade jag av Come Clean Radio som en del av er känner till och det var då jag bestämde mig för att gå tillbaka till rötterna. Att blogga som om namnet fortfarande var Queen Elizabeth (inte alla som kommer att förstå den liknelsen).
Men kort sagt. Det här får bli min lilla nystart och förhoppningsvis kommer den att bli bra. Så glöm tidigare adresser. Nu är det http://blog.mrhauer.com som gäller. Stay tuned! Tanken är att det nu kommer publiceras här minst ett par ggr i veckan, kanske mer.

No comments: