Saturday, March 14, 2009

What The F**k?!















Ok. Jag erkänner. Måhända att jag inte såg hela programmet men jag fastnade faktiskt för omröstningen i Melodifestivalen. Jag brukar inte bli upprörd, eller ens bry mig, när det gäller resultatet. Men i år vet jag inte om det är rödvinet som får droppen att rinna över, men jag är fan irriterad. Visst vet jag att pöbeln i Sverige har dålig smak, men seriöst? Operatechno? Fredrik Kempe borde avrättas. Nu! Vi har stått ut med hans musikterror länge nog nu. Får ta och fylla upp mitt vinglas nu känner jag....

5 comments:

becka said...

Amen to that brother!

Elvira said...

Mmm. WORD.

Anonymous said...

Jag tyckte det var lite kul jag!!! ;-)

Anonymous said...

Jag erkänner också. Jag tittade. Och är allt är Caroline af Ugglas fel. Jag gillade helt enkelt hennes bidrag. Men samtidigt var jag glad att hon inte vann - hon ska inte behöva vara med om eländet i Moskva. :)

MAS said...

Operatechno är hett i stugorna. Numusic. Jag är mer jävligt på den där bögen som anordnar skiten och ger skivbolagen x antal låtar vilket gör att ingla-pling-forsman (bara namnet ger nackskott) får 4 st och G-son (WTF?!) 6 st låtar. VARJE FESTIVAL. Om ändå de hade tagit lite fler låtar från folket så hade det kanske blivit lyssningsbart. Och bögens pokjvän... den där sälen som rör sig på scen. Homom hatar jag verkligen.

Nä förrsten. Bryr mig inte.