Saturday, March 21, 2009

Ge Mig Tips!

Har lovat att gästblogga på Elvira Ericssons underbara sida och vill verkligen det också. Däremot har jag inte en susning om vad jag ska skriva om. Kom med tips. Vad vill ni att jag ska skriva om? Vad vill ni läsa mina åsikter om? Eller om ni inte vill att jag ska skriva något alls, ever again oavsett på vems sida, så säg det också. Jag vill helt enkelt ha förslag. Och jag lovar att ett av det kommande tipsen (för förhoppningsvis kommer det komma in tips...) ska jag skriva utifrån. Bring it on!

5 comments:

Anonymous said...

Jag har samma problem som du, beträffande mitt eventuella gästspel hos DIG. :)

michael said...

haha, det ska inte vara lätt jämt :)

Anonymous said...

Skriv om varför du tex får en present (kanske en bok) som du sedan inte läser (Ayn Rand).

Eller varför inte storstad (ja... eller vad man nu ska kalla gbg) vs småstad. Att leva, bo och verka i.

Dina känslor när du märker att nyhetsankaret på rapport är lika gammal som du men i ditt huvud är, och har alltid varit, hon 10 äldre än du.

eller bara helt enkelt varför du tycker chips är så gott och oemotståndigt.

Elvira said...

Där har du ju några riktigt bra uppslag du! Yeah, baby, work it, work it, ohh yeah. Haha eller nåt. Typ.

michael said...

hehe, my man Sam, hade på känn att du skulle komma med underbara förslag :) ja, det kanske får bli nåt av dom :)