Wednesday, March 04, 2009

Kyle XY


Tills för ca 3 veckor sedan så hade jag inte sett ett enda helt avsnitt av tv-serien Kyle XY. Nu har jag tagit mig igenom runt 39 avsnitt och har bara 4 kvar sammanlagt innan serien är över. Tänkte spara de 4 sista och se i sträck. Vissa tycker jag är galen som ser serier på det här sättet, men jag tänker så här: Gillar man något så ska man unna sig, och sen känns det på nåt konstigt vis mer effektivt att mata avsnitt efter avsnitt istället för att se ett i veckan under 3 säsonger. Jag har faktiskt annat att göra än att vänta!

2 comments:

Anonymous said...

Ja, jag kan ju bara hålla med då. *gör tummen upp*
Det ska bli spännande att se upplösningen!
Här är din inflyttningspresent btw. Lite vätska så du orkar med avsnitten ;)
http://luceo.net/dptower.jpg

Elvira said...

Bästa sättet att kolla på serier på. Fast jag vet inte om det finns någon strategi bakom det för min del. Bara att jag fan inte kan sluta när jag väl börjat.