Thursday, March 05, 2009

Keeping It Fresh
























Inte helt sprillans nytt kanske, men jag tycker ändå att det bör nämnas i alla olika former. Numera kan man sitta hemma och vara lat men ändå fylla sin garderob med cleana prylar från underbara Jerks affär PTNC Shop. Som alltid så är Andra Långgatan nummer ett.

Och när vi ändå är inne på Andra Långgatan och kläder så måste jag bara säga att det nog inte går en dag utan att jag sörjer över att dessa underbara Nike Vandal som finns att inhandla på Shelta enbart finns i tjejstorlekar....Suck! Well, well. Jag får helt enkelt spana vidare efter vilka sneakers det får bli att inhandla i vår. Jag har redan spanat in vilken nästa hoodie blir iaf. Det blir en godbit från Futura Laboratories. Bild kommer när den finns i min ägo.

No comments: