Thursday, April 27, 2006

Buggin' Out


Jag säger som Phife Dawg från A Tribe Called Quest gjorde i låten "Buggin' Out" från det lysande albumet "The Low End Theory" (för övrigt en av tidernas bästa skivor alla kategorier):
"I never half step cause I’m not a half stepper/Drink a lot of soda so they call me Dr. Pepper".

Hur gör man för att få sponsorsavtal med Dr Pepper egentligen? Om jag tatuerar in deras logo så kanske jag kan få några gratis plattor av den fantastiska brygden.

Ja, jag vet. Jag borde kliva upp framför massorna och säga med stadig röst: "Hej, jag heter Michael och jag är Dr Pepper-ist".

Ska nog maila dom och fråga. Nåt borde man ju få för lång och trogen tjänst...

2 comments:

Martini Moon said...

I didn't know dr Pepper was such a handsome young woman! I like her.

Kind regards,
Martijn Fransen

Anonymous said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»